måndag/8/november/2010

2010-11-08 / 08:51:17
Me, myself & I - Kommentarer 0
ny vecka, nya möjligheter. vi får väl se vad denna veckan har att erbjuda. än så länge är det ganska blankt... men idag ska jag iallafall på möte. arbetsförmedlingen kallar... får se vad man kan få ut av det. känner ju inte direkt att det kommer ge mig nåt, men nu ska jag inte va negativ.

i eftermiddag ska vi förhoppningsvis åka och titta på ny dator. kanske t.o.m. köpa... tokgilla!
jag är så trött på min dator som har gett upp. jag hittar inte kvittot på den heller för den delen och det är inte värt att lägga pengar på den egentligen.
men en fungerande dator måste jag ju ha. saknar att kunna sitta och fixa med bilder och sånt där kul.
jaja, vi får se idag vad vi beslutar oss för.

dags att ta tag i mig själv och göra mig iordning för dagen.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0