sunday, bloody sunday.

2010-11-14 / 21:42:20
Vänner/Party - Kommentarer 1
helgen har som vanligt gått galet snabbt. det har iaf varit en väldigt bra helg.
fredagen spenderades här hemma med några vänner, tacos, vin och idol. alltid ett vinnande koncept på fredagskvällen. och igår va jag och firade emilia som fyllde år. tjejsnack och vin, himla trevligt! :)
jag fattar inte varför vi inte träffas oftare, har ju alltid kul tillsammans...
och idag har vi varit världens segaste. gick väl upp kl 17 eller nåt haha. låg och tittade på tv och sov i omgångar. skööönt! jag har inte varit utanför dörren idag. men men, är det söndag så är det :)

Say what?
Postat av: Studiobootleg - Bäst och nyast musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-15 @ 19:08:33
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0