äntligen torsdag.

2010-09-23 / 09:44:13
Bla Bla Bla - Kommentarer 2
har längtat efter torsdagen sen i måndags morse. totte har varit och jobbat i gislaved hela veckan och bott hos en kompis. jag tyker inte alls att det är kul att va hemma själv. ingen att prata med, ingen att mysa med och ingen som håller om mig när jag ska sova. men som sagt, idag kommer han hem :)

funderar på om jag ska ta och cykla iväg och köpa lite blommor. jag tror nästan det. piffa till det lite inför helgen.
men nu är det en ordentlig dusch som gäller. jag måste raka mina äckelpäckel ben... 

Say what?
Postat av: Emilia

"Nu måste jag raka min äckelpäckel ben".. Du är underbar Broe! :)

2010-09-23 @ 19:31:21
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, men de va ju skitäckliga ;) Du är också underbar och imon ska vi ha date!

2010-09-28 @ 11:28:38
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0