good morning sunshine.

2010-09-30 / 10:14:37
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
idag orkade jag masa mig upp i tid. hade en inbokad morgonpromenad med fröken lund. då kan jag ju inte sova/slöa bort hela förmiddagen. så 45 minuter i kylan och solskenet blev det. skööönt! :)

nu blir det chilla och fixa lite i ett par timmar och sen ska jag in till stan för en fika me anna.

jag förstår inte hur arbetslösa människor (nu är jag också en sån visserligen...) lyckas fördriva tiden. jag har varit arbetslös i 2 veckor och jag börjar redan undra vad jag ska göra hela dagarna... jaja, det löser väl sig på nåt vänster.

Say what?
Postat av: Emilia

Häng med Broe såklart! Vi har mycket att ta igen! <3

2010-09-30 @ 14:29:00
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0