home sweet home.

2010-09-22 / 22:12:06
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
spenderade gårdagen och större delen av dagen hemma hos mamma och pappa. alltid lika trevligt. fått god mat (barndomsfavvisar), mysig umgänge, massa babbel, fototittande, skogspromenad and so on.
sov i mitt gamla rum och låg och tittade i massa gamla skolkataloger innan jag somnade. letade upp totte i alla jag har liggandes där hemma. haha. men han va söt (och tuff hähä).

blev en liten sväng på stan med mamma idag med. fick med mig ett blockljus, tre ramar och två ljuslyktor. lite lagom.

ligger och halvglor på kungarna av tylösand nu. kan va det mest värdelösa programmet ever. men jag måste se det ändå. det är ju ändå från halmstad liksom haha. man vet ju aldrig vem som dyker upp i rutan...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0