rött eller blått? mona eller fredrik?

2010-09-19 / 11:03:47
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
jaha, då är det dags att rösta idag... tycker politik är skittråkigt/krångligt och har velat fram och tillbaka hur jag ska rösta. men jag tror att jag har bestämt mig nu iallafall. ibland känns det som att det inte spelar nån roll om man röstar rött eller blått, märker ju ingen skillnad hur det är ändå... men men, rösta bör man ju göra.
mest längtar jag tills valet är över så man slipper höra allt tjat om det heeela tiden.

min dator har fått nån knäpp. två tredjedelar av skärmen slutar att fungera ibland (oftast). inte kul alls. får lämna in den snart och se vad de kan göra åt saken...
tur att jag har tottes att låna iallfall. men den är ganska seg och pilla med bilder och grejer finns inte en chans att man kan göra...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0