sista måndagen i september.

2010-09-27 / 10:53:16
Bla Bla Bla - Kommentarer 0

ligger i soffan och halvtittar på efter tio. känner mig inte helt hundra idag. huvudet som spökar. kan va migrän på ingång... funderar på att ta en tablett, fall i fall liksom. jag har inte tid att ha migrän i eftermiddag. 
och varför har jag inte tid med det då? jo, för att jag ska tatuera mig idag. sweet! längtar ordentligt.

helgen har varit hård, intensiv, rolig, crazy, chill och onyttig.
b&b som gällde i fredags för att kolla på united we stand. och i lördags blev det en sväng till götet, även det för att kolla på united we stand. en riktigt kul utflykt!
synd bara att personalen på sticky fingers inte va serviceminded eller trevliga at all. en kompis fick inte ens beställa tio shots i baren, för att "det tar för lång tid". jaha?? är det bättre att alla beställer en var istället eller? framåt slutet blev folk utslängda till höger och vänster. den ena killen blev utslängd när han va på toa. motivering? "du vinglade innan". eh? som sagt, personalen va crap. annars va det grymt kul!


nu är det nog dags att ta tag i disken från helgen. suck.

men jag vill ju visserligen att tiden ska gå snabbt fram tills kl 16...


Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0