sömnpillerhelg.

2010-09-12 / 09:39:40
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
har varit en ovanligt lugn helg. va längesen jag sov så mycket under helgen. men det har varit skönt.




så jäääkla gott med färska räkor. mmm! t.o.m. värt allt besvär med att skala dem.

fredagen spenderades som sagt framför tvn samtidigt som vi käkade goooda räkor. tittade på idol och pirates of the caribbean. i den där långa pausen med nyheter och grejer (kl 22) skulle jag bara lägga mig i tottes knä och vila ögonen... jag vaknade av ett par timmar senare, när eftertexterna började rulla. då hade vi sovit gott... bara att bege sig till sovrummet och sova vidare.




favoritsnackset! sombreros är verkligen min favvis i chipshyllan.
hann dock aldrig med att käka dem i fredags eftersom vi somnade så tidigt. men det va lika gott igår ;)

gårdagen va rätt seg, men soft. vaknade för tidigt, va vaken en stund och sen somnade jag igen. lite senare begav vi oss in till stan. vädret va så jäkla lamt, riktigt sömnpiller till väder.
shoppade nödvändiga saker, alltså inga roliga grejer. rakblad, deo, skokräm, ögonskuggspensel och ett läppstift. det enda som va lite kul att köpa va ju läppstiftet.
hem för att chilla/äta/sova. sen begav vi oss till stan igen. tittade när totte's brors band (united we stand) spelade. stannade och snacka lite skit en stund efter spelningen och sen begav vi oss hem igen. bara chill resten av kvällen.

united we stand - addicted

får se vad vi hittar på idag. får nog bli en promenad eller nåt iallafall.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0