tack för inspirationen...

2010-09-29 / 15:23:47
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
kom hem från ett besök från arbetsförmedlingen nyss. herregud vilket opepp ställe! fick lite papper och krafs och en tid för möte i slutet av nästa vecka.
passade på att ställa ett par frågor gällande praktik och sådär också. jag är alltså inte berättigad praktikplats eller hjälp förrens efter tre månader som arbetslös. alltså behöver jag inte göra nånting (mer än att söka jobb) under resten av året. visst låter det pepp?! njae... men men, vi får se vad som händer.

tror jag ska ta och baka något nu. och om ett par timmar ska jag träffa emilia! :)

Say what?
Postat av: Sandra

sv: okej den va riktigt snygg iaf! :) Har du skissat upp den själv?

2010-09-29 @ 17:44:21
URL: http://sandraso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0