ge mig viiin! ;)

2011-04-09 / 17:57:52
Me, myself & I - Kommentarer 0
Nu är det fyra månader sen jag drack alkohol senast. Och jag har inte saknat det alls! Visst har jag varit sugen på ett glas vin eller två nån gång, men inte mer än så.
Men idag, fyyy vad jag är sugen på något gott! Inte läsk och sånt tjafs. Tanken på ett kallt glas vitt eller en mojito gör mig nästan galen.. Haha.. Men jag får nöja mig med isvatten. Något roligare har vi inte hemma.
Tror att jag "måste" försöka hitta ett okej alkoholfritt vin tills nästa helg.

Låter det som jag har problem nu?! Haha. Nej, blir bara avis på allas FB-uppdateringar om öl i solen och sånt. Men när jag får en liten knuff inifrån magen försvinner suget direkt! :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0