gaah.

2011-02-17 / 16:16:25
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
jag får panik, så jääävla trött på att va hemma. denna dagen suger! jag känner bara för att lägga mig ner och gråta för att det är så jävla tråkigt! och vädret är så segt. grått, kallt och blåsigt = inget kul ute.
kan nån ge mig ett jobb?! jag vill ha nåt att göra. visserligen har jag svårt att tro att jag kommer få ett jobb. vem vill anställa nån som är gravid? inte meningen att va negativ, men lite realistisk har ju aldrig skadat.
och nu ska jag diska och sen gå och handla. fyfan va tråkigt...

Say what?
Postat av: i min lilla lilla värld

Du får fråga hur mycket som heslt =)

2011-02-17 @ 19:32:27
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0