jag vill tillbaka!

2011-02-25 / 14:22:17
Kärlek - Kommentarer 0
ligger och kollar igenom bilder från förra årets semester på mallorca. och jag kan inte annat än att längta tillbaka som fan! vi hade det sååå bra. varför måste flygbiljetter vara så dyrt? tycker inte att det är kul...

jag hade inte haft nåt emot att spendera denna fredagkvällen på restaurangen med denna utsikten, på stranden i alcudia, tillsammans med totte. äta den där pizzan som vi åt sist (som va den godaste pizzan nånsin!) och dela på en flaska vitt. ahh, det va njutning på hög nivå!

men ikväll får jag nöja mig med chilibiffar, potatisgratäng och isvatten hemma i soffan. tillsammans med bästa sällskapet, givetvis. så det är inte så illa iallafall ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0