monday morning.

2011-02-28 / 10:27:58
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
ännu en grå dag, men det gör inte så mycket. har det rätt bra här inne framför datorn.
god frukost, mysig musik och lite pill i photoshop (bästa tidsfördrivet) gör att jag trivs.


ska försöka få igång min gamla dator, lite grann iallafall, och försöka komma åt bilder som ligger där. har knappt inga kul bilder på denna datorn. allt ligger på den andra. och på den externa hårddisken, som har fått virus eller nåt skit. jippi! alltså är det dags att leka lite datornörd ;)

kl 14,00 ska jag befinna mig hos malin. dags att slinga och klippa håret. det är hööög tid för det. min utväxt är inget man skojar bort nu direkt... usch.

Say what?
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag skulle aldrig klara mig utan min gröt hahaha



När är du beräknad enligt sista mens??

2011-03-01 @ 13:13:23
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0