och så va det fredag.

2011-02-11 / 17:23:33
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
ska snart bege mig in till stan. måste köpa nya tights då alla mina är sönder. lite lagom viktig info...
sen blir det en sväng till lena's för att käka kebab. världens goaste kebab dessutom!
och senare framåt kvällen beger vi oss till varberg. ska kolla när tottes bror+band spelar. kul att hitta på nåt! :)
börjar bli lite less på det gråa vädret och att gå hemma hela dagarna. fast som jag skrev igår, jag är alltid glad iallafall...
och det här inlägget känns som att jag hade kunnat slopa. haha. men nu är det skrivet så nu får det va kvar trots att det kan gå till historien som årets tråkigaste... ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0