skam den som ger sig.

2011-02-16 / 21:16:25
Me, myself & I - Kommentarer 1
vi har bott här i ett år (snart) och inte haft lösenord på vårt internet på hela tiden. jag fattade inte hur man fixade lösenord till det och totte kan inget om datorer. två andra har också försökt fixa det utan att lyckas. förmodligen har folk surfat på vårt för det har varit så förbannat slött på sista tiden. så idag fick vi nog!
efter lite googlande (i love google!), fixande, trixande och några svordomar senare så va biffen fixad. totte tyckte jag va så duktig så. och fan va nöjd jag blev när jag lyckades haha. jag kan om jag vill!

på tal om nåt helt annat så kan onsdag kl 21 va den tråkigaste tv-tiden på hela veckan. finns ju inget kul alls att titta på. lamt som fan. men, men... ligga på sängen och slösurfa och käka äppelklyftor duger bra det med :)

Say what?
Postat av: Anonym

sv: vsg.)

2011-02-16 @ 21:29:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0