fem år. vart tog tiden vägen?

2011-06-10 / 04:25:36
Me, myself & I - Kommentarer 0
Känns nästan som att bloggen har blivit ett tidsfördriv när jag inte kan sova om nätterna. Haha. Ska inte tjata mer om detta bekymmer, men faaan va drygt det är!

Idag ska Tottes lillebror ta studenten, så hela dagen/kvällen kommer gå åt till att fira honom! Kul!
Kommer säkert börja lipa när jag ser hur roligt studenterna har. Tur att jag kan skylla på gravidhormonerna ;) Jag vill också ta studenten (igen). Det va en av de roligaste dagarna i mitt liv! Kan dock inte fatta att det har gått fem år sen det va jag och mina kompisar som sprang ut... Fem år, vart tog tiden vägen?!

Tänk om någon hade sagt till mig den där dagen för fem år sen hur mitt liv skulle se ut idag. Jag hade hånskrattat åt människan och slängt ur mig nåt i stil med "Är du helt dum i huvudet eller?! Ofta att jag ska ha barn innan jag är 26-27..." Haha, tur att man inte vet allt om sin framtid!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0