arton - eighteen - dieciocho - diciotto.

2011-03-09 / 08:49:00
Me, myself & I - Kommentarer 0
varför ändra på ett vinnande koncept? jag drar hem till mamma idag igen.
totte jobbar sent ikväll igen och jag behöver sällskap så jag inte längtar ihjäääl mig tills fredag.

igår när jag satt på bussen hem blev jag sjukt illamående. åksjuk?! hur många gånger har jag inte åkt den rundan med bussen och aldrig mått illa (fyllan räknas inte haha)?! va tvungen att lägga mig med en kall handduk på pannan när jag kom hem. och sen spy lite... usch! men efter ett par mackor försvann illamåendet, som tur va.

och idag går jag igen i vecka 18 förresten. det närmar sig halvtid...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0