en av dem.

2011-03-26 / 16:47:50
Shopping - Kommentarer 0
nu har jag gått och blivit med iphone jag med. jag föll för trycket - jag vill ju också ha en kul/bra telefon. så igår när vi va i göteborg passade jag på att springa in på telenor för att fixa och dona lite med abonnemanget och plockade med mig en iphone 4. sweet!


hade en supertrevlig dag med min kärlek igår. blev lite annat som shoppades också. mammakläder t.e.x. det behövdes med. ett par av jeansen jag köpte för ett tag sen va kass, så de åkte tillbaka. hittade nya igår iallafall. även tights och två par typ "piratlånga" shorts. softa som fan faktiskt. ska ta bild och lägga upp en vacker dag.
blev mat på olearys (cheesburgare, pommes och cola - gott!) och en massa töntigt kramandes och pussandes ;)

denna dagen har vi också sprungit på stan, men här hemma i halmstad. blev lite inredning shoppad idag. alltid trevligt med lite nytt.
kvällen är än så länge oplanerad, förutom att jag ska laga goood mat till oss.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0