hallå, det är min mage!

2011-03-07 / 09:12:33
Gravid ♥ - Kommentarer 4
Vad är det med folk och att klappa på magen när de vet att man är gravid? Jag fattar inte hur de tänker! Gratulerar/frågar hur det är med magen och sen direkt fram och klappar... Det är väl för fan fortfarande min mage?! Håll dina händer borta!
Ännu konstigare är när det är folk man knappt känner, medan de nära vännerna/släktningar frågar om de får känna... Och frågar man så är jag inte den som säger nej, men jag tycker detta beteende är ett märkligt fenomen. Jag skulle aldrig klappa/känna hur som helst på någons gravidmage...
Men men, det är väl bara att vänja sig. Magen blir ju bara större och större = mer (verkar folk tro) okej att tafsa på...

Say what?
Postat av: Sarah

Jag ber om usräkt, jag tänkte mig inte för när jag gjorde det i lördags!

2011-03-07 @ 09:29:30
Postat av: Lina

hahah... jag tror det är dragningskraft från händerna till en gravid mage! Folk tycker det är spännande! haha... det är ju fint :) Hur mår du?

2011-03-07 @ 10:09:12
URL: http://lulaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sarah:

Det är ingen fara, men det känns så konstigt när folk gör det bara. Men du va inte den enda ;)



Lina:

Haha ja det är väl nåt sånt... Men iaf, inte helt bekvämt. Men jag lär väl vänja mig, fast jag känner mig lite som Anna i Solsidan när det gäller det ;)

Jag mår superbra, förutom att jag är trött ofta, men det går åt rätt håll med det också! :)

2011-03-07 @ 19:57:56
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: BROE

BE AWARE!!! Ska klappa sönder den när jag träffar dig!!! Och på tal om att träffas, fika/promenad iveckan/nästa vecka?

2011-03-09 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0