snorunge.

2011-03-21 / 13:53:25
Me, myself & I - Kommentarer 0
det va meningen att jag skulle jobba idag. men det satte den överjävliga förkylningen stopp för.
istället har jag bunkrat, i och runt sängen, med allt jag kan tänkas behöva under dagen. både mitt och tottes nattduksbord är överfullt av snorpapper (sorry darling...). jag förstår inte var allt snor kommer ifrån?! min käre sambo började flabba åt mig igår kväll när han insåg hur jävla många gånger jag hade snytit mig under dagen.. haha.. den där hushållsrullen jag nämnde igår va ny då, i förmiddags tog den slut... snorunge deluxe!

men vafan skriver jag om detta för? haha. kul att läsa om snorpapper liksom...

funderar om jag ska kolla nån film eller nåt. de visar ju bara skräp på tv vid den här tiden.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0