i need a house.

2011-05-18 / 09:24:32
Me, myself & I - Kommentarer 0
Jag behöver en lägenhet nu! Har så mycket inspiration och ideér i huvudet som måste ut.
Men nu kan det visserligen vara nåt på gång... Keep your fingers crossed!

Behöver en lägenhet för att kunna koppla av också. Jag tänker alldeles för mycket nu. Kan inte ens sova på nätterna för att jag tänker massa "om det blir så här... men... osv". Jag kan helt enkelt inte koppla av.
Sen är det klart, när jag väl har blivit trött av alla tankar och har lyckats somna. Då väcks jag av Mini i magen. En riktig liten kicker det där. Mysigt är det! Men h*n behöver ju inte börja sparka vid halv fem-fem varje morgon...

Har iallafall suttit och läst (tittat på bilderna) i massa inredningssbloggar och liknande i ett par timmar nu. Inspirerad till max! 
Skulle behöva sova en stund, men vågar inte. De ska nämligen komma och fixa vårt trasiga kylskåp idag. Och somnar jag så kan jag ge mig fan på att de kommer då...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0