lördagsnöje.

2011-05-07 / 22:54:53
Vänner/Party - Kommentarer 0
Efter en supertrevlig kväll i gott sällskap på en uteservering ligger jag nu hemma i soffan. Äter chilinötter och tittar på Djävulen bär Prada. Och väntar på att Totte, som va sugen på en öl eller två till när jag lämnade, ska komma hem.
Uteserveringar är underbart för en sån som mig som älskar att glo på folk. Haha. Vilka människor som går runt i vår lilla stad egentligen... Brudar som sitter och posar och tar massa iPhone-bilder på varandra, gamla "tanter" som är sönderspacklade och tycker att de är skitläckra, män som har druckit alldeles för mycket och snubblar runt i nersölade (nerspydda?!) kläder och annat trevligt. Haha. Men som sagt, jag älskar att glo på folk (och att döma dem bara för stunden...) :D

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0