efterkontroll.

2011-10-20 / 12:40:11
Me, myself & I - Kommentarer 0
Sådär, då va efterkontrollen på MVC gjord. Gick hur fint (och snabbt) som helst! Svarade på lite frågor och snicksnackade lite med min BM och så va det klart. Behövde inte göra nån gynundersökning eftersom att jag inte har haft några som helst besvär efter förlossningen. Skönt! Inte favvogrejjen direkt...

Känns som att jag har haft väldig tur med graviditet/förlossning/amning. Allt har gått som på räls och funkat skitbra! Och det är så jäkla skönt! BM uttryckte sig som så att "Du är ju i perfekt ålder för sånt här" :)

Skrevs även recept på p-piller så jag inte råkar bli på smällen en gång till. Det får ju gärna dröja några månader till iallafall ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0