långlördag.

2010-08-28 / 17:43:14
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
sista lördagen i månaden idag ja, innebär att jag har jobbat långlördag. helt okej, men sista timmen va sjukt seg. bara väntar på att få gå hem då...
stack inom hemköp och handlade lite på hemvägen. spagetti och köttfärssås står på menyn idag. mmm, gott!
kom hem och städade badrummet direkt. så jäkla skönt att ha det gjort. ofta att nån bryr sig om att jag har städat badrummet förresten? haha. whatever, nu har jag redan skrivit det.

får se vad kvällen har att erbjuda. jag är faktiskt lite sugen på partaj. men vi får la se...

Say what?
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-28 @ 18:19:58
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0