bla bla bla.

2010-12-16 / 10:24:25
Bla Bla Bla - Kommentarer 1
saker jag borde ha gjort innan jag beger mig till jobbet:
diskat, plockat iordning alla mina viktiga papper och bäddat sängen.

saker jag har gjort:
stickat klart min mössa (visserligen nödvändigt i detta vädret), målat naglarna och tittat på tv.

och nu bloggar jag t.o.m. fast jag käkar frukost samtidigt. hela käften är full av äggmacka at the moment.

jag har ju skrivit julkort också, kom på att det är sista dagen att posta dem idag.
äsch, lite duktig har jag nog ändå varit ju ;)
efter jobbet ikväll ska håret slingas och klippas, sweet! :)

Say what?
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Det gjorde du alldeles rätt i tycker jag

2010-12-16 @ 13:14:05
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0