det närmar sig slutet.

2010-12-28 / 20:57:51
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
har haft en jättebra julhelg. en väääldigt slapp sådan. har ju inte ens orkat uppdatera här haha.

firade hemma hos familjen i gullbranna som vanligt. god julmat, avslappnad stämning, powernap i skönaste soffan, lite kalle anka och fina julklappar. fick vad jag önskade mig, så jag ska inte klaga. och vilka vuxenpoäng det va på klapparna.
tallrikar (swedish grace/rörstrand), margretheskålar (3-pack vita), stektermometer, rouge + rougeborste, "undertröja" fick jag av familjen. av mormor och morfar fick jag en fin slant. som sagt, supernöjd och tacksam.
och julklapparna jag gav uppskattades verkligen. jättekul!

ikväll efter jobbet va vi ute i frösakull och firade tottes lillebror som fyller 18. trevligt :)
och just nu är jag sviiintrött, ligger nerbäddad i soffan med datorn på magen. skööönt.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0