fullspäckade dagar.

2010-12-07 / 11:44:12
Vänner/Party - Kommentarer 0
kan skylla min frånvaro på några få saker;
fylla!, bakfylla deluxe, jobb och sist men inte minst, 1,5-årsmys med världens bästa sambo.

det är väl lika bra att lite kortfattat skriva vad allt detta innebar, vi börjar från början.

lördag:
tjejmiddag at my place. lite mat, mycket alkohol, många skratt, mycket skitsnack and so on. vi kom inte in till stan förrens 01,30 (onödigt...), men vi lyckades ha kul iallafall haha.
gick hem nån gång efter 3. hade inte skitbra koll på klockan ;) halkade ungefär femtusen ggr under den, normalt sett, fem minuter långa promenaden hem... platta skor+snö+karate fylla är visst inget att rekomendera... mitt knä går nu i nån blå/lila/svart/gul/grön nyans haha.
men skit i det, efterfestade alldeles för länge...

söndag:
somnade väl strax innan 9 på morgonen. vaknade vid 11,30... då va vi sju pers här hemma. de flesta gick, några stannade och vi chillade heeela dagen/kvällen.

måndag:
min gamla chef ringde och undrade om jag kunde jobba. så det blev en hel del julklappar inslagna igår.
kom hem, stack och käkade på verona med totte ♥ mmm, sååå gott! befann oss i matkoma, hade mys framför tvn och somnade tidigt. skööönt!

jävlar vad mycket text det blev ändå... jaja, där har ni min helg iallafall...
får nog bli lugnt ett bra tag framöver ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0