jobba jobba jobba.

2010-12-15 / 21:55:41
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
precis vräkt i mig en gigantisk portion spagetti och köttfärssås. nyttigt såhär strax innan kl 22, eller hur?! ;)
nej, men jag va så huuungrig. och fan va grym jag är på att göra köttfärssås alltså. den är sjuuukt god!

jobbade idag. skulle jobba 11-17... mm, eller hur... jag kom därifrån 20,45. kundkväll som de undrade om jag kunde jobba på. javisst, lite mer klirr i kassan.
bara det att jag inte hade käkat mer än en fralla (sån med massa luft) sen frukosten så jäklar vad hungrig jag blev sen haha.

nu tänker jag krypa ner i sängen och titta på två missade ph-avsnitt. jag kan ju inte missa finalveckan för tusan... ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0