the list.

2010-12-28 / 21:48:09
Me, myself & I - Kommentarer 0

1. hur gammal är du om fem år? 28 (i tretton dagar till...)

2. vem var den sista du träffade? tottes familj (om man bortser från att jag träffar totte just nu)

3. hur lång är du? 171 cm

4. vilken var den senaste film du sett? hmm... nån wallander-film på julaftonen tror jag.

5. vem ringde du senast? totte

6. hur löd ditt senaste sms och till vem? det va till anna och handlade om fula nyårsklänningar.

7. vad är dagens planer? chilla & sen nana.

8. föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på, hatar långa sms-konversationer.

9. är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta ♥

10. när såg du senast din mamma? på juldagen.

11. vilken ögonfärg har du? vanliga svenneblå haha.

12. när vaknade du idag? 07,30 när klockan ringde.

13. har du någon gång hittat en katt? haha nej. och tacka fan för det...

14. vilken är din favoritplats? sängen!

15. vilken plats föredrar du minst? tandläkaren! fyyy!

16. var tror du att du befinner dig om tio år? har förhoppningsvis en fin liten familj och ett hus.

17. vad skrämde dig som barn? att gå upp på övervåningen själv om där va mörkt ;)

18. vem fick dig att skratta senast? nån i tottes familj nu ikväll antar jag.

19. är du för ung för att äga vinylskivor? yes, i am.

20. har du stationär eller bärbar dator? bärbar.

21. sover du med eller utan kläder på dig? utan kläder (oftast).

22. hur många kuddar har du i sängen? två sovkuddar, använder bara den ena.

23. hur många landskap har du bott i? bara halland.

24. har du någon gång spytt på fyllan? mer vanligt än ovanligt, spyr av en flaska vin typ...

25. föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju på var jag är.

26. är du social? ja! älskar att umgås med folk. och att prata!

27. vilken är din favoritglass? hallonsorbet, mmm. och twister!

28. vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, shoppa och spara till hus.

29. tycker du om kinamat? thaimat iallafall. sen vad som är skillnaden vet jag inte riktigt.

30. tycker du om kaffe? jag kan dricka det, men jag tycker inte om det direkt.

31. vad dricker du till frukost? mjölk. eller oboy.

32. sover du på någon särskild sida? på mage, vänd mot väggen.

33. kan du spela poker? tror att jag kan hyfsat fortfarande.

34. tycker du om att mysa? i love it!

35. är du en beroendemänniska? njae?

36. känner du någon med samma födelsedag som din? nää, det är min egna dag.

37. vill du ha barn? absolut! två stycken, en av varje. tjejnamnet är redan bestämt t.o.m. ;)

38. kan du några andra språk än svenska? engelska är väl det enda jag kan.

39. har du någonsin åkt ambulans? nej.

40. föredrar du havet eller en pool? havet, helt klart!

41. vad spenderar du helst pengar på? vanliga saker t.ex. mat, kläder, inredning och bla bla.

42. äger du dyra smycken? nej, de är inte särskilt dyra. inget över 2000 kr iallafall.

43. har du någon gång testat narkotika? nej.

44. vad var det senaste du stoppade i munnen? ett popcorn.

45. vem är den roligaste människan du känner? anna! haha

46. välj ett ärr på din kropp? har ett på läppen, fick det när jag ramlade på en stol i unga år.

47. vad har du för ringsignal? sieze the day/hoffmaestro.

48. har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, skiiitsmå byxor, hade på väg hem från bb.

49. flirtar du mycket? no, i don't.

50. vart togs din profilbild för din blogg? underbara mallorca.

51. kan du byta olja på bilen? har inte den blekaste om hur man gör.

52. har du fått fortkörningsböter? haha nej.

53. vilken var den senaste bok du läste? kommer inte ihåg.

54. läser du dagstidningen? nää.

55. prenumererar du på någon veckotidning? nej.

56. dansar du i bilen? har ingen bil att dansa i.

57. vilken radiostation lyssnade du på senast? p3.

58. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nån kunds namn och telenr.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0