en helt vanlig torsdag.

2010-11-25 / 22:06:48
Bla Bla Bla - Kommentarer 2
trots att jag håller på att få psykbryt av att gå hemma tycker jag att veckorna går snabbt. imon är det helg igen, känns som att det precis va det ju. sweet.

varit aktiv halva dagen idag. började med ett besök på um, ut till tottes mamma en sväng och sen in till stan för en lunch med lillebror. blev kebab och inte vilken som helst utan lena's kebab. den absolut godaste kebaben som finns ♥ ! sprang inom hans jobb med och plockade ut vad jag ville ha i julklapp så nu är det ordnat.
och lite shopping. fast det va faktiskt inte till mig, utan till min sjuka sambo.
han hade så tråkigt här hemma idag så jag va snäll och köpte två filmer. robin hood (den nya) och skönheten och odjuret haha.

och sen i eftermiddags har vi bara legat i soffan och chillat. kollat runt på nätet, stickat, sovit och kollat på tv.


doftljus som doftar sååå gott! jag brukar inte gilla doftljus, men detta är lovely ♥

Say what?
Postat av: Linn

Sv; Hahah, fan så bra! Jag hade tänkt mig typ nån gladiator eller pocahontas typ, bara ett skynke lixom. Haha!

2010-11-25 @ 22:17:18
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Lina

"pink champagne". de låter intressant! :D

2010-11-27 @ 21:24:39
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0