måndag.

2010-11-22 / 11:31:43
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
en grå, regnig och tråkig dag idag. men det gör inte så mycket, jag måste ju inte gå ut...

tror att jag ska ta tag i att sticka en mössa totte. måste bara leta upp min ena sticka 10. den är borta, wierd... men jag hittar den säkert nånstans... hoppas jag! orkar inte åka och skaffa nya.

måste upp på vinden och hämta julpynt också, men jag vetifan om jag vågar gå upp där själv haha. sån tönt.
en gång när vi va där upp stod jag och rotade i en låda och helt plötsligt va det nåt som rörde sig i lådan, en fågel! och jääävlar vad jag skrek haha. fick ju panik. men totte fixade biffen ;)
men tänk om det ligger en fågel i julsakerna med =/ usch!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0