segstartad.

2010-11-16 / 11:23:56
Me, myself & I - Kommentarer 0
jag sov längre än jag hade tänkt mig idag (08,30). men va fan, jag har ju inget jag måste gå upp till och sova är skönt.
och nu har jag precis tryckt i mig frukost. godaste frukosten på länge. köttbullsmackor ♥ mmm va goda de va! jag va duktig och gjorde köttbullar igår nämligen. men nu är de slut, de va kanske onödigt goda haha...

hunnit med att tjata med mamma har jag också gjort. skulle bara ringa henne lite snabbt, men det blev visst en dryg timme vi tjabbade. fick sluta när batteriet i hennes telefon höll på att dö. att man kan ha så mycket onödigt att prata om är rätt kul ändå...

nu ska jag ta tag i lite grejer här hemma som jag har stört mig på alldeles för länge.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0