vad önskar jag mig?

2010-11-23 / 14:04:43
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
tjabbade i telefon med mamma i förmiddags och hon undrade vad jag önskar mig i julklapp.
jag har ingen aning fick svaret bli. men jag måste komma på nåt snart, vet ju att hon jobbar massa i december och inte hinner handla julklappar då. och imon är det ju bara en månad kvar...

jag vet verkligen inte vad jag ska önska mig. försöker komma på om det är något jag verkligen, verkligen vill ha, eller om jag behöver nåt som jag kan passa på att önska mig... svårt! och inte blir det bättre av att fylla år 17 dagar efter julafton heller haha.

ge mig tips på vad jag kan önska mig i julklapp, tack! :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0