lisa goes pippi.

2010-10-21 / 14:29:05
Me, myself & I - Kommentarer 1
spenderat ca 3 timmar hos malin. äntligen är håret klippt & färgat. skööönt! :)
trivs så jäkla bra i pippifärg. blev dock inte lika intensivt orange som förra året. men fan va snygg färg det är! gillagillagilla!
under de tre timmarna jag satt där hann det nog vara alla väder som finns typ. årets första snö föll. men den försvann ju givetvis lika snabbt igen. det är halmstad och oktober vi pratar om...

gick inom åhléns för att köpa concealer på hemvägen. 310 kronor, billigt och bra... när jag kom hem hade jag fått en sån där 20% rabatt grej på makeup-produkt. suuurt. det är ju ändå några kronor det handlar om när man köper en sån grej. funderar på att va en sån där snål jävel och gå tillbaka senare idag och fråga om jag kan utnyttja den på den produkten ändå...

Say what?
Postat av: Madde

Appel ska vara så himla hemlighetsfulla hela jävla tiden, så vi får aldrig reda på när någonting släpps. Jag väntar själv på den:) tror den kommer att släppas i årsskiftet. Kan höra av mig när vi har luskat färdigt. :)

2010-10-21 @ 23:38:35
URL: http://madelenefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0