lunchdate.

2010-10-20 / 11:54:55
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
på dagens schema är det lunch med e som gäller. va ett bra tag sen vi träffades och bara satt ner och pratade. så det ska bli mysigt. funderar på vad för mat jag är sugen på, men kommer inte fram till nåt... så jag får höra med henne när vi ses.

passat på att fixa mig ordentligt idag. skönt att göra det vissa dagar nu när jag bara går hemma, helst när vädret inte är nåt vidare heller. sminkat mig ordentligt, fixat håret och tagit på mig kläder jag gillar. sweet! :)

förresten, idag är det sista dagen som blond, för denna säsongen. imorgon är ett besök hos malin inbokat. klippning + färgning. jag tror det blir pippi långstrump-färg igen. om totte skulle få bestämma är det orange som gäller iallafall hehe... och jag gillar ju med det så varför inte?! hur jag ska klippa mig har jag inte en aning om däremot. återstå att se!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0