min måndag.

2010-10-11 / 18:35:55
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
ägnade i princip hela förmiddagen åt att enbart slöa mig framför datorn. detta resulterade i att jag blev sjukt rastlös fram vid 13,30-tiden. och våra golv va i stort behov av städning.
jag va duktig och dammsög/moppade hela lägenheten (förutom klädkammaren för där syns knappt golvet - oops), sen tog jag tag i att plocka upp tvätten, som hade legat i tvättkorgen alldeles för länge. och som kronan på verket bakade jag äppelkanelmuffins. mmm, va de blev goda!!!

riktigt bra housewife idag minsann! totte gnäller ju inte precis över att få nybakat när han kommer hem till en nystädad lägenhet hehe.

nu har vi nyss kommit in från en dryg timmes promenad. och nu har jag en blåsa på foten... jaja, det går över.

dags att fixa käk.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0