rosa oktober.

2010-10-17 / 16:08:05
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
oktober är ju den "rosa månaden" så jag passade på att pynta bloggen med ett litet band uppe i hörnet. och så har jag köpt en rosa bandet-reflex. måste köpa ett vanligt rosa band också...
jag tror att jag kommer att få bröstcancer senare i livet. positiv inställning va?! haha. skämt och sido, både mormor och farmor (två ggr t.o.m.) har haft det och det är ju ärftligt... men men, nu ska jag inte va sån.
men jag tycker ändå att man ska bidra lite grann iallafall.
alla har råd att skänka en liten slant! många bäckar små...

rosa bandet


jag är ju ett fan av rosa överhuvudtaget, så sist jag va uppe hos mamma och köpte grejor passade jag på att köpa med en ljuuusrosa höstglöd till köksbordet.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0