slappetisdag.

2010-10-19 / 18:26:01
Me, myself & I - Kommentarer 0

idag har jag varit riktigt slö. eller jag va uppe med tuppen och tvättade kl 7-11... så nån nytta har jag ju gjort. men efter det har jag bara slöat runt här hemma.
har gått och fått ont i halsen så jag har inte orkat göra mig i ordning för att bara lalla runt idag.

har preis legat i soffan och tittat på två avsnitt gossip girl. så bra det är! och kl 21 är det dags för desperate housewives. i love it!

något som jag däremot inte är förtjust i är att min dator bestämde sig för att bråka med mig igen. suck... får väl se om den någonsin vill samarbeta igen. jag håller tummarna för det iallafall!


Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0