sminktips.

2010-10-06 / 11:37:49
Inspiration - Kommentarer 0
sist jag köpte ny mascara hade de ett sånt där paket med mascara + två "hoppas-du-fastnar-för-dessa-produkterna-också" grejer.
brukar oftast inte ens testa grejerna man får med. men denna gången testade jag concealern (ögonsminkborttagningen har jag testat tidigare - bra skit!) och den va ju grym!
så grattis lancôme, ni lyckades! när den lilla testconcealern är slut vet jag precis vem som springer och köper en större variant av den...


förresten är mascaran den bästa jag någonsin har testat!
har använt mig av den i ett par år (eller nåt) nu och det finns inte en chans att jag byter ut den. där är jag fast, en trogen lancôme hypnôse/hypnôse drama-användare.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0