sunkig till max.

2010-10-14 / 10:55:02
Me, myself & I - Kommentarer 0
det är helt sinnes hur lat jag blir av att vara arbetslös och inte behöva göra nåt på dagarna. klockan är snart 11 och jag ligger fortfarande ("klädd" i morgonrock) i soffan med datorn i knät och gör inget vettigt. det är rätt illa faktiskt. men varför inte liksom? jag har inga måsten... suck.

håret är fett och benen är långhåriga. ögonbrynen börjar leva sitt egna liv och nagellacket är avskavt.
nej, det här är inte okej! nu är det jag som tar tag i mig själv. stänger in mig i badrummet en timme eller nåt och förvandlar mig själv till en fräsch tjej istället för denna sunkisen jag är nu!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0