ta mig tillbaka.

2010-10-11 / 13:42:04
Kärlek - Kommentarer 0
suttit och gått igenom och fixat med en del bilder från mallorca idag. och fy fan vad jag vill tillbaka! där va heeelt fantastiskt!
kunde inte låta bli att kolla vad en resa dit i juni skulle gå på. hittade flyg (t/r) för under 1500 kr/person. har man flyt kanske vi kan få bo gratis en gång till? ;) åhhh jag vill! men vi får väl se hur det går. utan jobb är man ju inte som rikast precis...

veckan vi spenderade nere på denna underbara ö i våras är utan tvekan årets bästa vecka.


totte sitter på balkongen och dricker öl.


lätt hänt att man får sand i skorna när man strosar runt på stranden...


jag vill sitta på en restaurang nere på stranden och njuta av ett glas vitt och livet i allmänhet!


okej, jag ser inte skitglad ut, men jag lovar att jag njöt av varje sekund (förutom en bakfylla, huh!)


fina och gott doftande blommor fanns det gott om...


kärlek så det skriker om det!


ännu en underbar kvällspromenad nere på stranden.

gaah vad jag saknar det!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0