lovely sunshine.

2011-04-10 / 09:34:50
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
Har nu vaknat upp till ännu en solig dag med klarblå himmel. Det är ju så underbart!
Försökte få liv i sambon min också. I 10 minuter höll jag på. Sen gav jag upp, blev bara sur. Han får helt enkelt skylla sig själv att han sover bort dagen... ;)

Jag får ta tag i mig själv så länge. Ska ut till Gullbranna om en stund, när han behagar vakna, och titta till huset igen. Tänkte ta med mig kameran och se om jag hittar något kul att fota. Lär ju bli en och annan blomma som går att hitta i trädgården :)

Hoppas att ni får en solig och fin söndag! Och att ni njuter av vädret!

har ingen aning om var jag har hittat bilden. ligger i en av alla inspirationsmappar jag har.
fiiin är den iallafall! :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0