bitterfitta? ;)

2011-01-07 / 20:04:29
Me, myself & I - Kommentarer 0
tänkte att jag skulle spendera min fredagkväll ensam hemma framför tvn. förbannat trött på att vara social och kände inte alls för att sitta och fejka ikväll. men nu ångrar jag mig nästan redan. för fifan vilken skit det går på tv at the moment. på spåret? nej, tack! let's dance? hahaha över min döda kropp ungefär... csi miami? horatio är ingen favvis och jag vågar inte se sånt när jag är själv för jag är en tönt ;)

får bli lite hög musik och slö surfande på datorn istället helt enkelt.
och lite coca-cola med is. mmm, gott! när jag dricker cola är det ändå lika bra att jag är ensam. rapar så att det ekar i hela lägenheten ungefär haha.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0