2011.

2011-01-03 / 10:38:36
Me, myself & I - Kommentarer 1
måndag igen och idag börjar 2011 för mig.
jag har ett "nyårslöfte" i år. jag ska inte äta godis/chips under januari. känner för att börja året med att vara duktig. och en månad är en lagom lång period för att jag ska orka hålla det.

tänker visserligen göra undantag till helgen. länge jag klarade hålla det då? haha nej, men min födelsedag ska firas i helgen. jag tänker inte bara låta gästerna äta massa god tårta och goda kakor, jag vill ju också ha...
men i övrigt ska det bli en månad utan massa sött slisk.

köpte med mig en bunt ljusrosa tulpaner hem igår.
står jämte en hyacint i köksfönstret och gör att hela köket ser mycket trevligare och gladare ut.

nej, om jag skulle ta tag i att packa upp våra väskor från helgen. ser så stökigt ut med dem stående på golvet med grejer liggandes runt omkring. men varför måste det va så mycket tråkigare att packa upp än att packa...?

Say what?
Postat av: Lina

haha tack! ja, de gör jag verkligen :D

2011-01-03 @ 17:57:09
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0