back on track.

2011-07-13 / 11:21:28
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
Ett par datorlösa veckor har passerat. Visserligen har det inte varit nåt fel på datorn, men vi har inget Internet. Och längre tid ska det ta p.g.a. av att Telia består av puckon! Det är väl inte vårt fel att hon skriver in nr 9 på vår gatuadress istället för 8?! Hur som helst får vi nu vänta en vecka till...
Men, eftersom att jag har en iPhone 4 kan jag använda den som modem och alltså visst surfa via datorn. Synd bara att jag inte har fattat det förrens nu (när jag fick det berättat för mig...) haha.

Hur som helst så trivs jag skitbra i nya lägenheten. Det mesta börjar se ut som det ska. Alla stora saker är på plats iallafall. Gardiner och annat krafs saknas fortfarande. Men det kommer, tids nog...

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0