craving.

2011-07-20 / 22:38:39
Gravid ♥ - Kommentarer 0
Okej, jag erkänner - Jag har åkt på en preggo-craving!
Har tyckt att det va tråkigt när alla frågade om jag va sugen på nåt särskilt och jag alltid fick svara nej... Men vafan, det är inte så jäkla kul att känna ett extreeemt sug efter något heller. Glad att det kom så sent som det gjorde iallafall...
Hade visserligen en liten crush på Granny Smith-äppeln i vintras, men det va inte som det här...

Och vad är det då jag går runt och har sånt sug efter? Jo, det är Pez! Godiset ni vet?! Och det är enbart de orangea som jag är sugen på. Ni kan tänka er hur dum jag ser ut när jag står på Hemmakväll och handplockar mängder av bara orange Pez... Haha :)


Inte helt okej att det är heeelt tomt på Pez hemma just nu. Och jag har lovat mig själv att inte köpa nya förrens fredag... Två dagar utan Pez är helt enkelt länge i min nuvarande värld ;)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0