köksbord.

2011-06-17 / 11:13:36
Inredning - Kommentarer 2
I förrgår hade vi (nästintill) bestämt oss för vilket köksbord+stolar vi skulle köpa. Men jag tror att jag har ändrat mig...
Har hela tiden varit inne på vitt. Hittade inget helvitt bord som vi föll för men hittade ett där benen är vita och skivan i ek. Och det va snyggt. Men nu har jag hittat ett snartlikt bord fast helt i vitt. Och jag tror att jag gillar det mer! Priset lär vara detsamma, kanske diffar på ett par hundralappar. Stolarna skulle vara samma vilket av borden vi än väljer.
Återstår att se vad min käre sambo säger...
Detta är det jag vill ha! :)
Fast jag skulle inte "duka/dekorera" det som de har gjort här. Alldeles för stelt för min smak...

Say what?
Postat av: lina

Hej!

Vilket snyggt bord! Jag är på jakt efter stolar, och gillade dessa – vet du var man kan hitta dem?

2011-10-28 @ 21:48:30
Postat av: Lisa

Hej!

Jag hittade det på Blooms i Halmstad. Vet att "märket" är Bitc och bordet heter Light.

2011-11-01 @ 20:35:46
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0