jag längtar efter dig.

2011-06-18 / 17:09:42
Gravid ♥ - Kommentarer 0
Sitter och klappar lite på bebisens ena fot, som petar ut på min högersida. Och så håller jag på att längta ihjäl mig efter att han ska komma ut! Fast han får inte komma än!

Va på ultraljud i förrgår och tittade på vår fina bebis. Sa till henne att "sist sa de att det är en kille och du får gärna kolla om du ser med..." För att va på det säkra liksom haha. Hon avbröt mig innan jag va hade pratat klart och sa "Det här är en kille, ingen tvekan!". Och pappa Tottes leende va stort! Mitt också för den delen ;)
Han låg fortfarande perfekt på sin kurva och vägde 2033 gram. Alltså ska han va en 3500-3600 när han föds, om inget oförutsett händer. Så det håller vi tummarna för!

Ska däremot tillbaka till barnmorskan på måndag. Jag hade visst fått högt blodtryck. Inte bra! Hoppas att det va tillfälligt i torsdags och att det har rättat till sig på måndag...

Ultraljudsbild från vecka 19

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0