stanna-inne-väder.

2011-06-17 / 08:41:31
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
Regnet vräker verkligen ner utanför fönstret. Men just idag tycker jag bara att det är skönt. Jag kan ju stanna inne utan dåligt samvete för att jag inte njuter av sommarvädret. Håller på att tvätta nu, så lite luft får jag ju iallafall... ;)

Tror att jag ska knalla upp till vinden och hämta en flyttlåda eller två sen. Det är hög tid att börja packa! Om två veckor ska någon annan (förhoppningsvis) flytta in i denna lägenheten. Och vi beger oss till vår nya i början på veckan efter midsommar om det går som vi har tänkt oss. Alltså flyttar vi om ca 10 dagar. Och om jag känner oss rätt så kommer vi inte packa särskilt mycket under midsommarhelgen... Det är dags att ta tag i det här nu!

Jag kommer att sakna vår första gemensamma lägenhet jättemycket! Men samtidigt ser jag fram emot att flytta in i lägenheten där vi ska bli en liten familj. Ett nytt, spännande och fantastiskt liv väntar där borta! :)


Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0