det är de små sakerna som räknas.

2011-03-29 / 12:35:05
Bla Bla Bla - Kommentarer 0
fick ett mms av finaste anna imorse med en bild på massa foppatofflor. och med texten "only because i love you ;)" och varför fick jag detta då? jo, för hon vet hur stark min avsky för foppatofflor är haha.
det är såna här små saker som gör att jag blir glad och går runt med ett litet smile under dagen.

ska snart ta och bege mig in till stan. har ett par små ärenden att gå. kommit på ett litet pysselprojekt att sysselsätta mig med och det kräver lite material. så det har jag tänkt införskaffa idag. innan jag åker hem till mamma såklart, det är ju tisdag... ;)

weheartit

Say what?

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0